منتــدى مصرييــن فـي الكويــت


مرحبا بك عزيزي الزائر.

أسرة منتدى مصريين في الكويت ترحب بك.

سجلاتنا تظهر أنك غير مسجل لدينا,إذا لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه والانضمام للإسرة المنتدي.

منتــدى مصرييــن فـي الكويــت

منـور المنتـدى يا زائر
 
الرئيسيةدخولالتسجيلالأعضاءالمجموعاتس .و .جبحـث
لمراسلة إدارة المنتدى أو تقديم أي إقتراحات أو شكاوى Email: eginq8@hotmail.com

شاطر | 
 

 مقر الاحتفال باعياد الميلاد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ramadan
المشــرف العــام
المشــرف العــام
avatar

رقم العضوية : 16
عدد المساهمات : 121
السمعة : 0
تاريخ التسجيل : 18/09/2009

مُساهمةموضوع: مقر الاحتفال باعياد الميلاد   الإثنين أكتوبر 05, 2009 10:05 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



إزيكم يا جماعه الخير إنشالله تكونوا بخير وفـ احسن حال


مش هطول عليكم

بإختصار التوبيك دا علشان نهنئ اعضاء السايت


بأعياد ميلادهم ونقولهم كل سنه وهما طيبين


ونحتفل سوا كلنا اتمني اشوف تفاعل مابين أحلي اعضاء



. . شكرا ليكم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


ـــــــــــــــــــــــــ

describe me by one word that starts by the first letter in your name
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مدير المنتدى
المديــر
المديــر
avatar

رقم العضوية : 1
عدد المساهمات : 1641
السمعة : 14
تاريخ التسجيل : 03/09/2009
العمر : 37

مُساهمةموضوع: رد: مقر الاحتفال باعياد الميلاد   الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 1:34 pm

إحتفال من غير هدايا ؟؟ والله ما يصير
طيب يا جماعة إحنا علينا الإحتفال هنا وتقديم التهاني
والسيد مشرف المنتدى العام عليه الهدايا والتورتة lol!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ramadan
المشــرف العــام
المشــرف العــام
avatar

رقم العضوية : 16
عدد المساهمات : 121
السمعة : 0
تاريخ التسجيل : 18/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقر الاحتفال باعياد الميلاد   الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 1:55 pm

Very Happy وانا مستعد ياعم


بس الفكرة كل واحد هيدخل يعمل عيد الميلاد هنا


ينزل الهديا معاه بمعني ان كل اعياد الميلاد هتتكب هنا ف التوبيك دا مع الهديا

عاوزين تدبسوني يجماعه Sad

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


ـــــــــــــــــــــــــ

describe me by one word that starts by the first letter in your name
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حسن
مشــرف منتـدى الـرأي والـرأي الآخـر
مشــرف منتـدى الـرأي والـرأي الآخـر
avatar

رقم العضوية : 10
عدد المساهمات : 1657
السمعة : 1
تاريخ التسجيل : 09/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقر الاحتفال باعياد الميلاد   الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 1:56 pm

سهلة جدا سعادة المدير عند الاحتفال بعيد احد الاخوة ممكن نتقابل ونحتفل سويا بعيد ميلاد س من الاخوة واعتقد انها فى متناول ايدينا جميعا


مش كده ولا اية ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مدير المنتدى
المديــر
المديــر
avatar

رقم العضوية : 1
عدد المساهمات : 1641
السمعة : 14
تاريخ التسجيل : 03/09/2009
العمر : 37

مُساهمةموضوع: رد: مقر الاحتفال باعياد الميلاد   الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 2:00 pm

والله يا حسن أنا شايف إن التجمعات بتعمل مشاكل ..

وزي ما بيقولوا على رأي المثل " البعيد قريب "

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حسن
مشــرف منتـدى الـرأي والـرأي الآخـر
مشــرف منتـدى الـرأي والـرأي الآخـر
avatar

رقم العضوية : 10
عدد المساهمات : 1657
السمعة : 1
تاريخ التسجيل : 09/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقر الاحتفال باعياد الميلاد   الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 2:08 pm

مشاكل ؟

شوف ياعبده اللى خلاك تعمل منتدى يضم اكبر عدد من المصريين بالكويت
فاعتقد انة لا يوجد مانع ان نتعارف عن قرب ونتقابل ولا حنفضل فى بلد واحدة وفقط نتعامل مع الجهاز ومع نيكنيم فقط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مدير المنتدى
المديــر
المديــر
avatar

رقم العضوية : 1
عدد المساهمات : 1641
السمعة : 14
تاريخ التسجيل : 03/09/2009
العمر : 37

مُساهمةموضوع: رد: مقر الاحتفال باعياد الميلاد   الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 4:36 pm

أنا معنديش مانع من المقابلات ..
لكن مش هيكون إجباري عشان ميكونش التواصل الوحيد من خلال المقابلات
وخاصة لما يكون في بنات
مش هتكون فكرة المقابلات بالنسبالهم مقبولة

وكمان لأن أنا على سبيل المثال واحد من الناس وقتي مش ملكي
وعندي إلتزامات عائلية تمنعني من إني أنظم تجمعات أو أشترك فيها
لكن اللي يحب .. المنتدى هيكون فرصة للتعارف والتجمع ..

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ramadan
المشــرف العــام
المشــرف العــام
avatar

رقم العضوية : 16
عدد المساهمات : 121
السمعة : 0
تاريخ التسجيل : 18/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقر الاحتفال باعياد الميلاد   الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 8:42 pm

جميل اوي يجماعه


ننهي النقاش علشان غرض التوبيك يتقضي مش نغير الغرض


يسلمووووووو مديرنا الغالي

مشكور حسن

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


ـــــــــــــــــــــــــ

describe me by one word that starts by the first letter in your name
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حسن
مشــرف منتـدى الـرأي والـرأي الآخـر
مشــرف منتـدى الـرأي والـرأي الآخـر
avatar

رقم العضوية : 10
عدد المساهمات : 1657
السمعة : 1
تاريخ التسجيل : 09/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقر الاحتفال باعياد الميلاد   الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 10:01 pm

والله عندكم حق احيانا الظروف بتحكم ان الواحد منا بيكون مشغول بالفعل ربنا يسهل واهو احنا هنا مع بعض يكفى اننا حاسيين بالدفء مع بعض كاسرة واحدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمود الزريدي
المديــر
المديــر
avatar

رقم العضوية : 15
عدد المساهمات : 735
السمعة : 9
تاريخ التسجيل : 18/09/2009
العمر : 39

مُساهمةموضوع: رد: مقر الاحتفال باعياد الميلاد   الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 11:37 pm

حلوة الفكره وانا معاكم
ولو ان لو افترضنا يوم نجتمع فيه مش هيكون عائق للعمل بس نخليها بعدين الفكره دي

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مدير المنتدى
المديــر
المديــر
avatar

رقم العضوية : 1
عدد المساهمات : 1641
السمعة : 14
تاريخ التسجيل : 03/09/2009
العمر : 37

مُساهمةموضوع: رد: مقر الاحتفال باعياد الميلاد   الأربعاء أكتوبر 07, 2009 4:52 am

نبقى نناقش الموضوع في منتدى المناقشات إن شاءالله لما ييجي وقته

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مقر الاحتفال باعياد الميلاد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتــدى مصرييــن فـي الكويــت  :: قسـم الترحيـب والإهـداءات-
انتقل الى: